Dzieci z grupy „Żabki” realizowały w ciągu całego roku projekt #20minutdlamatematyki. Zagadnienia matematyczne towarzyszyły dzieciom w codziennych aktywnościach. W trakcie trwania projektu dzieci doskonaliły swoje umiejętności w zakresie orientacji przestrzennej; dostrzeganiu regularności i rytmu; liczeniu, klasyfikowaniu, dzieci mierzyły długości. Matematyka w codziennych czynnościach realizowana była poprzez porządkowanie zabawek i odkładanie na wyznaczone miejsce, sprawdzanie obecności, liczenie dzieci określanie kogo jest więcej, kogo mniej i o ile; omawianie kalendarza - nauka dni tygodnia, pór roku i miesięcy; ćwiczenia z wykorzystaniem pomysłów zabaw muzyczno- ruchowych z płyty autorstwa Pani Zuzanny Jastrzębskiej – Krajewskiej, pt. „Ruch+muzyka=matematyka. Projekt ten miał rozwijać umiejętności matematyczne wśród przedszkolaków podczas ich codziennych aktywności, sytuacji życiowych, uwzględniając różnorodne formy pracy. Ponadto działając zgodnie z koncepcją „Dziecięcej matematyki” autorstwa E. Gruszczyk- Kolczyńskiej przedszkolaki miały okazję doświadczać, czym jest matematyka poprzez zabawy z wykorzystaniem elementów kodowania, obserwacji otoczenia, codziennych sytuacji, tak by rozwijać koordynację wzrokowo- ruchową, skupinie uwagi, uważność słuchową, itd. Nasze „Żabki” są bardzo bystre, a na potwierdzenie tego każde z nich otrzyma dyplom uczestnictwa w projekcie.